Известие

Collapse
No announcement yet.

малко съвет и още нещо.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • малко съвет и още нещо.....

    Здравеите колеги, имам Алфа 146 1.4 16В ТС от 7 месеца,не съм сменял абсолютно нищо по нея.Въпросът ми е...искам да сменя ролки и ремъци...задължително ли е и водна помпа да се сменя с ангренажа???Моя (измислен) маистор ми препоръчва да се смени а други викат не.Моля,кажете какво да правя не ми опира помпата до пари 70-80 лв е ,но има ли смисъл или не,страх ме е да не попадна на някои ментак турски или китаиски и да си имам още повече проблеми,колата ми е на 60 000 км може би въртян километража >Благодаря предварително

  • #2
    Баце това с помпата е глупост!Сменяй майстора задължително, а и напиши от кой град си, че да ти кажем къде да идеш!
    60 000 км !!! те тея са се уляли тоя път с връщането на километража!
    145, 1.6 I.E. Boxer
    Lancia Lybra 2.4 jtd 140+
    Subaru Legacy 2.5

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от arnekkk Покажи съобщение
      Здравеите колеги, имам Алфа 146 1.4 16В ТС от 7 месеца,не съм сменял абсолютно нищо по нея.Въпросът ми е...искам да сменя ролки и ремъци...задължително ли е и водна помпа да се сменя с ангренажа???Моя (измислен) маистор ми препоръчва да се смени а други викат не.Моля,кажете какво да правя не ми опира помпата до пари 70-80 лв е ,но има ли смисъл или не,страх ме е да не попадна на някои ментак турски или китаиски и да си имам още повече проблеми,колата ми е на 60 000 км може би въртян километража >Благодаря предварително
      да ти кажа аз бих я сменил а тя е и по-евтина маи е някаде около 50лв да си знаеш че всичко е сменено
      Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
      ех.. Малкото КуВе
      sigpic

      Comment


      • #4
        Бацета тва с помпата е препорачително дори задалжително защото водната помпа се върти от ангренажа при тези мотори. Какво ви говори тва? след като се варти от ангренажа ...... че и тя е ролка !!! сменя се . ако ще го правите както трябва и ако не искате да си прегреете мотора щото оргиналната е с бакелитена перчица която превърта в оста на мен ми се случи и беше доста неприятно преживяване добре че съм с газово и като спря да върти водата и замръзна испарителя че я усетих на време иначе щеше да роди..... може да погледнеш и тук
        Last edited by ALFA155Ts; d.m.y г., 20:35.
        Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - няма я вече
        Alfa Romeo 155 1,8 8v T.spark - няма я вече
        Alfa Romeo 145 1.4 16v
        BMW 520i E39

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от yo Покажи съобщение
          Баце това с помпата е глупост!Сменяй майстора задължително, а и напиши от кой град си, че да ти кажем къде да идеш!
          60 000 км !!! те тея са се уляли тоя път с връщането на километража!
          Баце, хич не е глупаво, а даже се препоръчва. Все пак става дума за ТС, не за боксер. При ТС помпата се върти от ангренажния ремък. За боксера не е задължително.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от yo Покажи съобщение
            Баце това с помпата е глупост!Сменяй майстора задължително, а и напиши от кой град си, че да ти кажем къде да идеш!
            60 000 км !!! те тея са се уляли тоя път с връщането на километража!
            ::Колега,при ТС двигателите ангренажния ремък задвижва водната помпа,така че е нужно да се смени.
            Не мисля че трябва да е майстора сменен
            За километрите имаме клиент с 146 на 40 хиляди,че и се чудеше дали са реални- хахаха


            Поздрави от Шумен .
            Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
            Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщение
              ::Колега,при ТС двигателите ангренажния ремък задвижва водната помпа,така че е нужно да се смени.
              Не мисля че трябва да е майстора сменен
              За километрите имаме клиент с 146 на 40 хиляди,че и се чудеше дали са реални- хахаха


              Поздрави от Шумен .
              Да ве баце, аз говоря за боксера! сори!
              поздрави и от Зарата
              145, 1.6 I.E. Boxer
              Lancia Lybra 2.4 jtd 140+
              Subaru Legacy 2.5

              Comment


              • #8
                а аз да попитам за моето ЖТД!? и на мен едни ми казват да не сменям, други ми казват да сменям.. според по-запознати от вас? моля, споделете!

                sigpic
                Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
                http://caralyze.bg/user-car/12/42

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от albuss Покажи съобщение
                  а аз да попитам за моето ЖТД!? и на мен едни ми казват да не сменям, други ми казват да сменям.. според по-запознати от вас? моля, споделете!
                  И за твоето ЖТД е желателно да се смени цялата ангренажна група(включително и водната помпа).
                  Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                  Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                  Comment


                  • #10
                    В сервизно ръководство за ТС и ЖТД пише да се сменя задължително с ангренажа
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщение
                      И за твоето ЖТД е желателно да се смени цялата ангренажна група(включително и водната помпа).
                      абе като искаш да си сигурен, сменяш и помпата и това е. няма да чакам аз да стане някой гаф .
                      иначе кавазакито от подписа колко малко повече върви от алфата? не е ли да върви два пъти повече ... щот то това не е малко

                      sigpic
                      Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
                      http://caralyze.bg/user-car/12/42

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от albuss Покажи съобщение
                        абе като искаш да си сигурен, сменяш и помпата и това е. няма да чакам аз да стане някой гаф .
                        иначе кавазакито от подписа колко малко повече върви от алфата? не е ли да върви два пъти повече ... щот то това не е малко
                        Кавазакито върви малко повече ,някъде до 260 съм го пържил ама в растояние на 700 метра,иначе си пълни километража.все пак е малко повече
                        Айде,добре-3 пъти повече върви
                        Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                        Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                          Баце, хич не е глупаво, а даже се препоръчва. Все пак става дума за ТС, не за боксер. При ТС помпата се върти от ангренажния ремък. За боксера не е задължително.
                          а при боксера кадесе намира помпата и лесно ли се сменя а?
                          http://vbox7.com/play:c18e6b16 http://www.vbox7.com/play:7264ef41

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от killer Покажи съобщение
                            а при боксера кадесе намира помпата и лесно ли се сменя а?
                            Намира се вдясно на мотора, гледано отпред. На един ремък е с алтернатора. Трудно се сменя (в смисъл има доста разглобяване). Но поне не е на ангренажните ремъци.
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                              Намира се вдясно на мотора, гледано отпред. На един ремък е с алтернатора. Трудно се сменя (в смисъл има доста разглобяване). Но поне не е на ангренажните ремъци.
                              Ама пак е проблемна
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X